nu ook in amsterdam, den haag & breda

Check pers kit

Check is de makkelijkste weg door de stad.
Wij willen dat iedereen in elke stad binnen 15 minuten van A naar B kan komen. Dit doen we door nieuwe en slimme vormen van mobiliteit te introduceren. We zijn begonnen met elektrische deelscooters. Door elektrische voertuigen te delen wordt de doorstroom van het verkeer beter, verbetert de luchtkwaliteit en vermindert de geluidsoverlast.

Over Check.
Check is opgericht in 2019. De oprichters werkten allemaal in de mobiliteitsindustrie en zijn bij elkaar gekomen vanuit de overtuiging dat mobiliteit in steden efficiƫnter moet kunnen. De elektrische deelscooters van Check zijn op dit moment beschikbaar in Rotterdam, Amsterdam, Den Haag & Breda. De Check scooters kunnen per minuut worden gereserveerd en gebruikt door middel van de mobiele Check app (iOS en Android). Inmiddels is het team gegroeid naar 14 mensen, waarvan een groot deel ook een achtergrond in de mobiliteitsindustrie heeft. Samen zetten ze zich in om de meer dan 50.000 gebruikers elke dag opnieuw de makkelijkste weg door de stad aan te bieden.

Foto gebruiken. Check.
Al het materiaal op deze pagina wordt beschermd door auteursrecht en toestemming van Check is nodig voordat het rechtmatig gebruikt kan worden. Verzoeken hiervoor kunnen worden gericht aan anouk@ridecheck.app.

Houd je bij het downloaden aan de richtlijnen van het bedrijf en het merk.

Pers foto's

Check logos