PORSCHE TAYCAN BESCHIKBAAR IN DE CHECK-APP

Check biedt tijdelijk een bijzonder voertuig aan in haar vloot. Op 2 en 3 septembers kunnen gebruikers een rit maken in een Porsche Taycan.

Nog comfortabeler naar je bestemmingDe Porsche Taycan komt op de beide dagen beschikbaar in verschillende Nederlandse steden waar Check actief is. Gebruikers die het geluk hebben de Porsche beschikbaar te zien in de app, kunnen hem reserveren zoals ze gewend zijn bij de deelscooters. Een chauffeur rijdt de gebruiker naar zijn of haar bestemming. Gebruikers kunnen 1 bijrijder meenemen en betalen voor hun rit het reguliere Check-tarief van €0,25 per minuut.

Elektrisch rijden Het raakvlak tussen Check en de Taycan is duidelijk: zowel de scooters van Check als de Taycan rijden volledig elektrisch. Paul van Merrienboer, managing director van Check: "Het is een mooie actie om onze gebruikers een keer een extra bijzondere ervaring te geven. Tegelijkertijd vestigen we op een leuke manier de aandacht op de ontwikkeling van mobiliteit. Die beweegt steeds meer richting delen en elektrisch rijden."

Hoe het precies werkt • Wanneer je de Porsche Taycan ziet verschijnen in de Check-app, kun je hem reserveren zoals je bent bij een Check-scooter. • Je kan de auto maximaal 1 keer reserveren, in tegenstelling tot een scooter. Het heeft dus geen zin om een reservering te maken buiten loopafstand van de auto. • Je komt naar de auto toe en wordt niet opgehaald. • Je kan maximaal 1 reisgenoot meenemen. • Je start je rit zoals een scooter via de app. • Je betaalt hetzelfde tarief als voor een scooterrit: 0,50 unlock fee en 0,25 per minuut. • Je wordt naar maximaal 1 bestemming gebracht, binnen het servicegebied van de stad. • De auto is beschikbaar op 2 en 3 september, in 1 stad tegelijk.

Win een jaar lang gratis CheckSpot je de Taycan? Door een foto van de Porsche Taycan of een screenshot van de beschikbare Porsche Taycan in de app te delen op je Instagram-verhaal (en @ridechecknl te taggen), maak je kans op een jaar lang gratis Check rijden. Een jaar lang betekent iedere dag een gratis rit van maximaal 10 minuten. De prijs wordt verstrekt aan de hand van een promocode die 365 ritten van maximaal 10 waard is. Meerdere ritten maken per dag mag, maar het maximum aantal is 365. Na een jaar verloopt het tegoed. Bekijk hier de volledige spelvoorwaarden.