Check en Amaze starten samenwerking

Check-scooters zijn nu ook te vinden in de app van Amaze. Dit maakt vervoer nóg makkelijker, met name voor zakelijke reizigers.

Sinds enkele dagen is de samenwerking tussen Check en mobiliteits-app Amaze live. Amaze combineert verschillende vervoersmiddelen in één app, om zo de ideale route van A naar B samen te stellen. Dit is extra handig voor zakelijke reizigers, aangezien het via Amaze makkelijk is om met een zakelijk mobiliteitsbudget te reizen.

MAKKELIJK BOEKEN

Naast andere (deel)vervoersmiddelen, zoals OV, fiets en auto, vind je alle Check-scooters nu in de Amaze-app. Je kunt de scooters gemakkelijk reserveren en betalen, zonder de app van Amaze te verlaten. Pak je een Check na je treinreis en reis je naar werk, dan worden beide reiskosten van je mobiliteitsbudget afgeschreven. Dat is extra makkelijk zakelijk reizen.

ZUIDAS PROBEERT GRATIS

Via het initiatief Change Your Way van Amaze en de Gemeente Amsterdam proberen 500 bewoners en werknemers aan de Zuidas in Amsterdam het aanbod van Amaze nu gratis. Zij mogen €100,- spenderen aan openbaar vervoer, taxi en deelvervoer, waaronder Check.