CHECK IN NS LAB APP

Sinds vandaag is het nog makkelijker om een deelscooter van Check te reserveren als connectie op je treinreis. Via de NS Lab app wordt een directe connectie gemaakt naar jouw ideale deelscooter in de Check-app.

De makkelijkste weg
Vanuit de gezamenlijke ambitie om reizen steeds makkelijker te maken zijn Nederlandse Spoorwegen en Check een samenwerking gestart. Via de NS Lab app, de digitale proeftuin van NS om reizen steeds aangenamer te maken, is het vanaf vandaag mogelijk om de e-scooters van Check te zien en direct te reserveren. Op deze manier kun je vanuit de trein direct een scooter reserveren die voor je klaar staat op het station of juist een e-scooter pakken om op het station aan te komen.

Een logische koppeling
“We zien dat de plek rondom NS stations een heel populaire plek is om scooters te reserveren of om een rit te beëindigen. Om dit nu ook digitaal tot uiting te laten komen is deze samenwerking eigenlijk een heel logische,” aldus Paul van Merrienboer, Managing Director bij Check. De NS Lab app is voor iedereen te downloaden via deze site. De app biedt naast persoonlijk reisadvies ook bijvoorbeeld entertainment voor onderweg aan.

Over Check
De missie van Check is het aanbieden van de makkelijkste weg door de stad. Check biedt hiertoe een mobiele app aan waarmee gebruikers elektrische deelscooters per minuut kunnen reserveren en gebruiken. Sinds februari 2020 is Check actief in Rotterdam en in de zomer van 2020 breidt het bedrijf haar diensten uit naar onder andere Amsterdam en Den Haag.